Monday 18 June 2012

Acai Berry Slimming Plus Virgin Coconut Oil Biodinar! 100 AGEN DIPERLUKAN SEGERA JANA RM30,000 SEBULAN BISNES PART TIME DI RUMAH!









Jus Acai Berry Slimming Plus Virgin Coconut Oil=WOW~ANDA JOIN SEKARANG DAN JANA RM300=tukarkan RM50 anda jadi RM15,000 sebulan! 

  X perlu jual barang & X perlu pandai bercakap=hanya klik website sahaja!! 

DAFTAR PERCUMA DI SINI:   

BONUS TERUS MASUK AKAUN BANK ANDA DALAM 24 JAM! 

1 klik dapat RM100! 100 KLIK ANDA DAPAT RM10,000 SEBULAN!  Jus Awet Dara, Extreme Brutal, Kopi Awet Muda, Acai Bery Slimming Plus Virgin Coconut Oil-Join sekarang! Jana RM500 dalam 24 jam! 

Klik fanpage biodinar dan dapatkan info JADI JUTAWAN INTERNET MALAYSIA 2012 http://www.facebook.com/bonushebat

Slimmaxx Plus VCO Biodinar adalah jus pemakanan tambahan menggunakan bahan-bahan semulajadi yang selamat dan berkesan untuk membantu pengguna mendapatkan tubuh badan yang ideal dan menawan. Kandungan herbanya selain dari menurunkan berat badan juga adalah untuk menguatkan sistem imunisasi badan melawan penyakit!
Kandungan bahan-bahan semulajadi yang berkhasiat dan berkesan untuk melancarkan sistem penghadaman, menguruskan badan, membakar lemak dan menguatkan sistem imunisasi badan
Biodinar –PASARAYA & BISNES ONLINE HERBA HALALAN TOYYIBA NO 1 MALAYSIA-kini memasarkan produk terbaru dan terhebat untuk membantu ahli memiliki tubuh badan yang sihat dan slim selalu. AWAS!! Berhati-hati dengan produk pengurusan badan di pasaran memiliki kesan luarbiasa ‘cepat kurus’ yang di tambah dengan bahan terlarang ‘sibutramine’ yang boleh menjejaskan kesihatan pengamalnya.
Bahan-bahan:
Air RO, Tomato, Timun, Limau Nipis, Garcinia Cambogia, Fiber psyllium husk, Kolagen, Acai Bery, Madu Dan Minyak Kelapa Dara (Virgin Coconut Oil)

SERTAI KAMI SEKARANG DAN ANDA SERTA MERTA MENJADI BOSS PASARAYA ONLINE BIODINAR! JANA PENDAPATAN LUMAYAN RM30,000+++ MELALUI PERNIAGAAN INTERNET DAN AFFILIATE TERPANTAS BERKEMBANG DI MALAYSIA! JADILAH SEBAHGIAN DARI SASARAN 1,000,000 AHLI TERAWAL DI MALAYSIA, SINGAPURA, BRUNEI, THAILAND DAN INDONESIA SERTA 230 NEGARA DI SELURUH DUNIA!


KHASIAT ACAI BERRY SLIMMING BIODINAR
41 Sebab Mengapa Anda Perlu Minum Jus Slimmaxx Acai Bery Plus VCO  Biodinar Setiap Hari. PRODUK PERTAMA DI DUNIA GABUNGAN ACAI BERY, VIRGIN COCONUT OIL DAN HALALAN TOYYIBA
Sebab 1: Acai Mengurangkan Tindakan Penuaan
Slimmaxx Acai Bery Plus VCO dapat membantu melambatkan proses penuaan kerana ia mengandungi anti-oksidan yang kuat dan zat-zat pemulihan yang membantu sel-sel bertugas secara optimum.
Sebab 2: Acai Membantu Anda Tidur Dengan Lebih Nyenyak
Oleh kerana jus ini mengandungi khasiat seperti vitamin B dan lain-lain, Acai dapat mengurangkan tahap stres anda dan membantu komunikasi di antara sel-sel otak. Ini dapat dilakukan kerana Acai membantu menghasilkan penghantar-neuro, di antaranya serotonin dan dopamine.
Sebab 3: Acai Meningkatkan Tahap Tenaga Anda
Slimmaxx Acai Bery Plus VCO Jus Acai mengandungi pelbagai zat terutamanya lipids yang bertanggungjawab meningkatkan tahap tenaga anda. Ini membolehkan Slimmaxx Acai Bery Plus VCO diminum setiap hari untuk memulihkan tenaga anda terutamanya sebelum sebarang aktiviti yang memerlukan tenaga yang banyak.
Sebab 4: Acai Mengurangkan Kolesterol Yang Tinggi
Acai mengandungi EFAs iaitu asid lemak penting. Asid-asid ini mengekal kolesterol ‘baik’ (iaitu kolesterol HDL) dan dalam masa yang sama ia mengurangkan tahap kolesterol yang ‘jahat’ (iaitu kolesterol LDL). Kedua-dua tindakan ini, yang dilakukan oleh EFA, akan menghasilkan pengaliran darah yang lebih lancar untuk badan anda.
Sebab 5: Acai Memulihkan Kesihatan Seks Anda!
Acai mempunyai sifat-sifat antioksidan dan antikerengsaan dan dapat memulihkan kemandulan yang disebabkan oleh pencemaran, stress dan faktor-faktor yang dikaitkan dengan radikal bebas.
Sebab 6: Acai Membantu Mengurangkan Berat Badan Anda
Sekiranya anda sedang dalam usaha untuk mengurangkan berat badan anda, Slimmaxx Acai Bery Plus VCO sangat berguna untuk anda! Dengan meminum Slimmaxx Acai Bery Plus VCO, anda akan mudah mengurangkan berat badan anda kerana Acai melambatkan rasa lapar dan membantu mengawal selera anda. Ini kerana Acai memiliki indeks glisemik yang rendah. 
Sebab 7. Acai Membantu Mengurangkan Tahap Stres Anda
Acai sangat-sangat membantu anda dalam mengatasi masalah stress anda kerana Acai dapat mengatur/menyesuaikan tahap stress dalam badan anda dan kemudian membaikinya.
Sebab 8: Acai Memudahkan Pusingan Haid Wanita
Berita baik untuk wanita! Terutamanya untuk wanita yang sentiasa mengalami kesakitan setiap bulan. Acai kaya dengan kalsium dan ini membantu memudahkan dan mengurangkan sakit perut dan kekejangan.
Sebab 9: Acai Membantu Anda Melawan Kedutan
Acai mengandungi ‘phytisterols’ dan ‘anthocyanins’ yang sangat tinggi dan amat baik untuk melindungi kolagen (dan lain-lain tisu penghubung). Anda akan dilindungi dari kedutan pramasa.
Sebab 10: Acai Menguatkan Gigi
Selain dari membantu mengurangkan sakit perut dan kekejangan, kandungan kalsium dalam Acai juga membantu menguatkan gigi anda, menjadikan senyuman anda lebih menarik dan mengelakkan penyakit-penyakit gusi.
Sebab 11: Acai Dan Penglihatan Anda!
Jus Acai memulihkan penglihatan anda dan mengurangkan komplikasi penglihatan untuk pesakit kencing manis. Ini dibolehkan oleh kandungan vitamin C dan beta-kerotin dalam Acai.
Sebab 12: Acai Membantu Tona/Warna Kulit Anda
Kandungan ‘phytosterols’ membantu mengurangkan warna kusam kulit anda dan memulihkan tona warna kulit anda.
Sebab 13: Acai Melindungi Salur Darah
Dengan meminum jus Acai anda akan melindungi arteri, kapilari, pembuluh darah dan saluran darah. Acai mengandungi ‘anthocyanins’ yang akan membolehkan ini berlaku.
Sebab 14: Acai Akan Memulihkan Ketahanan Terhadap Penyakit
Oleh kerana Acai mengandungi pelbagai zat, Slimmaxx Acai Bery Plus VCO  membantu sistem pertahanan badan dan meningkatkan penolakan terhadap pelbagai jenis penyakit.
Sebab 15: Acai Memulihkan Lipid Dan Glukos
Acai mempunyai indeks glisemik yang rendah dan ini dapat memulihkan kedua-dua tahap lipid dan glukos.
Sebab 16: Acai Menyahtoksin Dan Membersihkan Badan Anda
Selama ini, Acai telah digunakan untuk mengeluarkan toksin dari badan manusia.
Sebab 17: Acai Dapat Membantu Menyembuhkan Ulser
Sifat Acai yang anti-bakteria membolehkannya menusnahkan kulat, bakteria serta parasit yang menyebabkan ulser.
Sebab 18: Acai Boleh Mengurangkan Risiko Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
Satu kajian yang telah dijalankan pada tahun 2004 (terdapat dalam Arkib Neurologi), orang yang meminum Acai telah mengurangkan risiko penyakit Alzheimer kerana kandungan vitamin E dan C dalam Acai yang tinggi.
Sebab 19: Acai Sangat-Sangat Membantu Mengurangkan Penyakit Tulang Rapuh (Osteoporosis)
Kandungan kalsium Acai yang tinggi dapat menghindarkan penyakit osteoporosis.
Sebab 20: Acai Melawan Penyakit BPH (Pembesaran Prostate – Kelenjar Di Sekitar Pundi Kencing Lelaki)
Acai dapat melawan BPH (benign prostate hyperplasia) atau lebih dikenali sebagai pembesaran/pembengkakan kelenjar prostate.
Sebab 21: Acai Membantu Menghalang ‘Retinopathy’
Acai adalah berita baik untuk pesakit kencing manis (diabetes) kerana ia membantu menguatkan kapilari darah yang telah lemah yang menyebabkan ‘retinopathy’. Penyakit ini mungkin menyebabkan seseorang menjadi buta.
Sebab 22: Acai Dapat Mengelakkan Punca-Punca Penyakit Jantung
Acai mengandungi agen pelindung jantung yang kuat iaitu sejenis antioksidan dikenali sebagai ‘polyphenols’. Penghasilan nitrik oksida dibantu oleh ‘anthocyanin’. Nitrik oksida ini membantu menenangkan dan membesarkan dinding salur darah. Ini dapat mengurangkan stres terhadap jantung anda. Ini dapat meningkatkan pengaliran darah dan risiko salur darah tersumbat akan dikurangkan.
Sebab 23: ‘Sterol’ Tumbuhan Dalam Acai Dapat Membantu Mengurangkan Tekanan Darah
‘Sterol’ memberikan banyak kebaikan untuk badan anda. Ia adalah membran sel tumbuhan yang selalu digunakan dalam rawatan berkaitan dengan tekanan darah.
Sebab 24: Acai Membantu Melegakan Tanda-Tanda Penyakit Asma.
Acai dapat memulihkan tanda-tanda penyakit asma kerana ia mengandungi banyak vitamin C iaitu sejenis antioksidan yang kuat. Vitamin C mengandungi ciri-ciri anti-kerengsaan yang dapat melegakan tanda-tanda asma.
Sebab 25: Acai Membantu Melegakan Tanda-Tanda Penyakit Crohn
Sifat anti-kerengsaannya yang tinggi dapat menghalang kelemahan penyerapan zat-zat yang penting untuk badan. Oleh itu, Acai dapat membantu mengelakkan kerosakan dinding usus kecil.
Sebab 26: Acai Membantu Meredakan Kesakitan Disebabkan Oleh Atritis (Penyakit Sendi)
Sifat anti-kerengsaan yang terdapat dalam Acai dapat membantu meredakan sakit yang disebabkan oleh penyakit sendi.
Sebab 27: Acai Penghalang Radikal Bebas Dari Merosakkan Sistem Pertahanan (Imun) Badan
Pengoksidaan (kerosakan disebabkan radikal bebas) adalah salah satu sebab utama kelemahan sistem ketahanan. Acai melawan ini dari berlaku dengan menguatkan sistem ketahanan badan.
Sebab 28: Acai Bertindak Sebagai Astringen
Astringen ialah bahan yang mengecutkan dan menguatkan tisu badan seperti kulit. Astringen digunakan untuk menghentikan pendarahan disebabkan luka kecil dan menyegarkan kulit.
Sebab 29: Acai Melawan Kanser
Acai menghalang dan mengurangkan risiko kanser. Acai melawan kanser payudara, kulit, perut dan paru-paru dengan cara meneutralkan radikal bebas sebelum mereka memudaratkan sel-sel.
Sebab 30: Acai Mengatasi Refluks Asid
Kandungan anti-oksidan membolehkan Acai melindungi dan memulihkan esofagus yang dimusnahkan oleh penyakit refluks asid (GERD). Acai juga mengurangkan keasidan kandungan isiperut semasa refluks berlaku. Ini kerana Acai mengandungi kesan penahan.
Sebab 31: Acai Menguatkan Badan Anda
Aca mengandungi protin yang lebih banyak dari telur dan membolehkannya membantu badan anda menjadi kuat.
Sebab 32: Acai Meningkatkan Pengecutan Dan Pembinaan Otot
Acai mengandungi campuran galian dan asid amino yang membolehkannya membantu otot mengecut dan membina semula otot selepas aktiviti yang memenatkan.
Sebab 33: Acai Memulihkan Fungsi Sel Imunisasi.
Menurut kajian yang diterbitkan oleh Jurnal Perubatan Sukan, Acai memulihkan fungsi sel imunisasi dengan cara mengubahsuaikan limfosit dan menghalang penahanan imunisasi ‘beta-sitosterol’ yang terdapat di dalamnya.
Sebab 34: Acai Bertindak Sebagai Anti-Mutasi
Acai membantu menghalang kerosakan struktur DNA dan mengurangkan risiko disebabkan oleh mutasi gen.
Sebab 35: Acai Melawan Virus
Acai mengurangkan kekerapan jangkitan penyakit disebabkan oleh jangkitan virus, kulat dan bakteria.
Sebab 36: Acai Memulihkan Pencernaan
Serat dalam Acai membantu usus besar dan sistem pencernaan.
Sebab 37: Acai Memberikan Minda Yang Lebih Jelas
Acai membantu kepekaan dan fungsi mental dengan omega-3 dalam kandungannya.
Sebab 38: Acai Membantu Kesihatan Secara Keseluruhan
Dengan antioksidannya yang kuat Acai membantu membina dan memulihkan badan anda.
Sebab 39: Acai Membantu Kesinambungan Badan Kita
Acai membantu dalam perlindungan keseluruhan badan kita
Sebab 40: Gabungan Acai Dan Minyak Kelapa Dara Pertama di Dunia!
Slimmaxx Acai Bery Plus VCO adalah gabungan herba terbaik untuk menambahkan kesihatan optima anda
Sebab 41: Pemprosesan Secara Islamik – Islamic Manufacturing Practise
Slimmaxx Acai Bery Plus VCO diproses dengan kaedah terbaik di dunia iaitu Islamic Manufacturing Practise. Konsep produk Halalan Toyyiba ini sesuai untuk muslim dan juga non muslim. POTENSI UNTUK PASARAN HALAL KEPADA 1.5 BILLION UMMAH SELURUH DUNIA!
Agen Reload Prepaid-maxis-digi-celcom-umobile-untung RM100 harian, Extreme Brutal, Awet Dara, Komuda, Acai Bery Plus Virgin Coconut Oil, Maxxim, Susu AlHafiz 199. 500 Agen Online Terawal Dari Rumah/Pejabat Jutawan Internet Diperlukan Segera!!
 

5 comments:

  1. Jus Acai Berry Slimming Plus Virgin Coconut Oil=WOW~ANDA JOIN SEKARANG DAN JANA RM300=tukarkan RM50 anda jadi RM15,000 sebulan! X perlu jual barang & X perlu pandai bercakap=hanya klik website sahaja!! DAFTAR PERCUMA DI SINI: http://www.biodinar.com/daftar.asp?ref=biodinar1 BONUS TERUS MASUK AKAUN BANK ANDA DALAM 24 JAM! 1 klik dapat RM100! 100 KLIK ANDA DAPAT RM10,000 SEBULAN! Jus Awet Dara, Extreme Brutal, Kopi Awet Muda, Acai Bery Slimming Plus Virgin Coconut Oil-Join sekarang! Jana RM500 dalam 24 jam! Klik fanpage biodinar dan dapatkan info JADI JUTAWAN INTERNET MALAYSIA 2012 http://www.facebook.com/bonushebat

    ReplyDelete
  2. Promosi Pakej Trading Forex Automatik dan Manual 2012

    Salam Sejahtera dan terima kasih kerana sudi membaca artikel yang ditulis dan dihantarkan oleh saya ini.
    Kini kami sedang membuat Promosi terhebat di tahun 2012 untuk Pakej Trading Forex Automatik dan Manual kami. Kini Trading Forex Anda Lebih Mudah, Dan pastinya newbie lebih mudah mempelajari dan memahami forex dengan Pakej Trading Forex Saya ini. pakej ini bukan sahaja mempunyai pelbagai panduan dan ebook, pakej ini juga di lengkapi dengan software sebagai tambahan untuk anda memudahkan lagi trading anda.

    Apa yang Disediakan?
    Kami menyediakan beberapa software sebagai tambahan@Extra ke dalam Pakej ini dalam memudahkan trading anda dengan System yang disediakan Iaitu
    WellFX Forex System Templates V2 dan juga WellFX Forex System Autotrader V2
    untuk mengetahui kelebihan kedua-dua software ini anda boleh melayari laman web yang tertera.

    Kini peluang anda cerah untuk mula jana pendapatan forex yang lumayan
    Maklumat Lanjut dan membuat tempahan Boleh Layari laman saya di http://www.wellfxsystem.com

    ReplyDelete
  3. Boom~Boom~Projek Duit extra Ramadan & Raya RM3,000 Setiap Minggu http://www.biodinar.com/daftar.asp?ref=biodinar1 Salam, dapatkan Mesin Mencetak Wang Dari Internet=jana RM100 setiap malam ketika anda sedang tidur! Jana RM150,000 dari rumah anda! 100% online! X perlu jual barang & X perlu pandai bercakap=hanya klik website sahaja! DAFTAR PERCUMA DI SINI: http://www.biodinar.com/daftar.asp?ref=biodinar1 BONUS TERUS MASUK AKAUN BANK ANDA DALAM 24 JAM! 1 klik dapat RM100! 100 KLIK ANDA DAPAT RM10,000 SEBULAN! MAKSIMA INCOME ANDA RM450,000! Join sekarang! Jana RM500 dalam 24 jam! Klik fanpage biodinar dan dapatkan info JADI JUTAWAN INTERNET MALAYSIA 2012 http://www.facebook.com/bonushebat > AGEN DIPERLUKAN SEGERA=Jus Awet Dara, Extreme Brutal, Kopi Awet Muda, Acai Berry Slimming Plus Virgin Coconut Oil, AGEN PREPAID MAXIS,DIGI,CELCOM,UMOBILE!

    ReplyDelete
  4. 10,000 Kedai Online Daftar Percuma! Sambilan/Sepenuh Masa=MARI GEGARKAN AKAUN BANK ANDA RM100 SETIAP HARI TANPA HENTI! 100% online! X perlu jual barang & X perlu pandai bercakap=hanya klik website sahaja! DAFTAR PERCUMA DI SINI: http://www.biodinar.com/daftar.asp?ref=biodinar1 BONUS TERUS MASUK AKAUN BANK ANDA DALAM 24 JAM! 1 klik dapat RM100! 100 KLIK ANDA DAPAT RM10,000 SEBULAN! MAKSIMA INCOME ANDA RM450,000! Join sekarang! Jana RM500 dalam 24 jam! Klik fanpage biodinar dan dapatkan info JADI JUTAWAN INTERNET MALAYSIA 2012 >http://www.facebook.com/bonushebat >KOPI AWET MUDA+EXTREME BRUTAL+AWET DARA. Agen Prepaid lumayan guna HP anda diperlukan segera!

    ReplyDelete
  5. 15,000 ahli dah join! Jom jana RM100 sehari sambil online dan sembang dgn kengkawan! Bonus akan masuk terus akaun bank anda! 100% online! X perlu jual barang & X perlu pandai bercakap=hanya klik website sahaja! DAFTAR PERCUMA DI SINI~~dapatkan RM2,000 duit raya percuma & Tablet PC: http://www.biodinar.com/daftar.asp?ref=biodinar1 BONUS TERUS MASUK AKAUN BANK ANDA DALAM 24 JAM! 1 klik dapat RM100! 100 KLIK ANDA DAPAT RM10,000 SEBULAN! MAKSIMA INCOME ANDA RM450,000! Join sekarang! Jana RM500 dalam 24 jam! Klik fanpage biodinar dan dapatkan info JADI JUTAWAN INTERNET MALAYSIA 2012 >http://www.facebook.com/bonushebat >KOPI AWET MUDA+jus kurma EXTREME BRUTAL+AWET DARA kolagen + Acai Berry Slimmaxx Minyak Kelapa Dara. Agen Prepaid lumayan guna HP anda diperlukan segera!

    ReplyDelete

Agen Reload Prepaid-maxis-digi-celcom-umobile-untung RM100 harian, Extreme Brutal, Awet Dara, Komuda, Acai Bery Plus Virgin Coconut Oil, Maxxim, Susu AlHafiz 199. 500 Agen Online Terawal Dari Rumah/Pejabat Jutawan Internet Diperlukan Segera!!